with my blog :) Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 27, 2011

mohd shahril bin ismail


dear diary ,hari nei nad tpakse jugak gunekan blog nei untuk luahkan perasaan,seriously sakit sangat hati nei ,semakin ingin melupakan dea semakin rase payah dalam hati nei .hmm engat tak entry yang nad tulis yang nad takkan menangis and ingat dea dan nad akan BENCIKAN dea ..yup nad gagal ..ireallylovehim..susah bagi nad lupekan dea ..now cukup 2 bulan kite putus and my feeling tetap same..baru-2 nei nad digemparkan dengan berita yang nad tak pernah jangka,semalam text antara nad dan kawan dea ,


him : nad ,nad nak tahu something ? pe yang ko hrpkn da jadi .
me : what ?
him : takkan dah lupe ?
me : perempuan tu akan buad benda yg same dea buad kat aku !
him : yeah tapi nei lg teruk ...perempuan tu ngaku dea ad bf smpai 3 termsuk ariel ..
me : ariel ok ?
him : muke ariel berubah jgklah tapi ariel taknak tingglkn perempuan tu dea syg cgt ..
me : okelah tu plzz tgkkn dea ,

for now ..aku tatahu nak happy sbb TUhan makbulkan permintaan aku atau tak ,aku kesian kat kau ariel mesti kau tengah sakit sekarang kan macam sakit yang aku rasakan nei


after a few second ...
haa ? aku taksangke kau boleh mcj aku after a 2 months aku tggu mcj dari kau ,boleh kate aku selalu mcj kau tapi seperti biase kau takpernah balas ..

ariel : nad na pinjam helmet bole tak?
me : bile nak ?
ariel : bile nad free ,t ariel dtg ruma ..
me : dtg ruma ? takyahla t kene fire jee gn mak ..
ariel : esok ptg bole meet kat lua ?
me ; ariel na hlmt na p mne ?'
ariel : hlmt da tade na beli tk mpu lak ,nak pkai g kje ..
me ; ohh sory la nad gne pke g kje ,nad kje tmpt lme blek .
ariel : oww tape aw .
me ; sory ?
ariel : tapetape ..
me ; KAU BAHAGIA ?
ariel : TA TAO ..
me : knp ? kau tahu aku tggu kau kan dari dlu lagi ..

and the end ,selepas tu tiada lagi balasan dari kau ,slps 2 months kau just text aku untuk hlmt ? aku tetap bahagia riel ,kau tk buang lagi no aku ..knp kau kate kau tatahu bahagia tau tak ? knp kau buat aku bingung ? knp kau tk reply last mcj aku ,sekurangnye jangan bagi aku berharap.bila aku baru ingin melupakan mu kau datang kembali tapi sebarang kata ..aku terkedu..aku tatahu nak buat ape .

No comments: