with my blog :) Daisypath Anniversary tickers

Saturday, October 1, 2011

kecewa ? tidak ...aku puas

aku single !!!
puas ? puas ? yup now aku dgn ariel evens dah takde pape .nk thu kenapa ?sebab ape lagi ..orang ke3 lah ..weyh sorry tkde dah post aku nk nanges2 sebb kau ok ..aku pun dah penad ..
aku tak heran pun putus gan kau ..nak tahu kenapa ?
>>sebab kau tak reti menilai cinta ,
>>kau tak reti menghargai orang yang betui2 menyayangi kau .
>>kau buta kerana nafsu semata-mata
>>pendirian kau tak tetap
>>cinta kau tak tulus .
>>aku tinggalkan kau hanya sekejap untuk belajar bukannya aku abaikan kau tapi kau mencari yang lain.
>>kau mudah termakan dengan godaan.
>>janji2 kau hanya kata semata2
>>kau insan yang kedua yang pernah aku kpel yang paling aku sayang
>>kau insan yang kedua aku merayu2 pertahankan hubungan ini.
>>butanya engkau ..aku sanggup rendahkan maruah untuk pertahankan semua ni,tapi kau tetap dengan kegedilan kau ..
>>kau tetap pertahankan wanita yang baru kau kenal dari perempuan yang dah lama hidup dengan kau ..
>>kau takmampu nak pandang mata aku pun kan ..sebab kau tahu kau salah ..kau hnya paksa tuk aku balik ..
>>kau tak kerja ,kau tak berpelajaran ..tapi aku takpernah kesah ..
>>aku pertahan kan hubungan ni ariel ..aku pertahankan .tapi hati kau keras ..
>>mula dari detik nie aku akan membenci kau sepenuh hati aku .
>>barang2 kau aku dah buang ,aku dah bkar ..
>>sikit kenangan kau pun aku taknak .
>takguna menangis untuk orang yang tidak pernah menghargai,orang yang tidak mencintaimu sepenuh hati . . .
>>ye ariel !! kau tinggalkan aku sebab orang yang kamu suka ..nescaya satu hariperempuan tu akan tingglkn kamu untuk orang yang dia suka ..
amin ..
sesungguhnya aku bersyukur kerana aku tidak terus di bohongi lagi .YA ALLAH ,terima kasih kau telah menyelamatkan aku ,walaupun pedih ,tapi mungkin ada hikmahnyA ..
cinta ?? mungkin susah tuk kita perolehi di zaman ini .so ,,biarlah TUHAN yang menentukan..
coretan nurulnatira ikhlas dari hati :D

No comments: